Navigatie

Veelgestelde vragen

Mocht je vragen hebben, kijk dan rustig eens in onderstaande lijst met 'veelgestelde vragen'. Hier kun je veel antwoorden vinden. Mocht je vraag er niet tussen zitten, stuur dan een mail naar info@kerstdorpfan.nl. Ik zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.  

Levertijd & Verzenden 

Hoeveel verzendkosten betaal ik? 
Bij bestellingen boven de € 75,00 reken ik geen verzendkosten (mits postadres in Nederland is)! 
Tarieven van verzending onder de € 75,00 zijn terug te vinden onder het kopje levertijd en verzendkosten.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Ik doe mijn best om de bestellingen binnen 2-5 werkdagen te laten bezorgen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Je kunt jouw bestelling ook afhalen. Dit kan alleen op afspraak.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
De snelste methode om te betalen is met iDeal. Hierbij staat het te betalen bedrag vrijwel direct op mijn rekening bijgeschreven. Betalen door overmaken via de bank duurt iets langer. Vaak duurt het één à twee werkdagen voor ik de betaling binnen hebben. Na ontvangst van betaling zal ik de bestelling uitleveren.

Kun je een exacte dag van leveren aangeven?
Ik werk met PostNL. PostNL levert meestal de werkdag nadat ik jouw bestelling heb aangeboden (leverdagen dinsdag t/m zaterdag). Uiteraard heb ik geen invloed op de levertijden van PostNL en kunnen uitzonderingen voorkomen. 

Kan ik een bezorgafspraak maken?
Ik verzend al mijn bestellingen met PostNL. PostNL bezorgt van dinsdag t/m zaterdag. Indien Post.NL de eerste keer niet heeft kunnen bezorgen kun je daarna een bezorgafspraak maken via de site van PostNL. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen? 
Je kunt bij de bestelling in het vlak 'opmerkingen' een ander afleveradres aangeven.

Lever je ook in het buitenland?
Ik lever mijn producten graag aan iedereen, dus ook zeker bekijken ik de mogelijkheden om jouw bestelling naar het buitenland te versturen. Van een aantal landen staan de verzendkosten al aangegeven onder het kopje verzendkosten. Verzendkosten naar landen die niet genoemd staan zijn op aanvraag beschikbaar.

Verkeerd adres doorgegeven?
Indien de bestelling nog niet overgedragen is aan PostNL kan ik het adres nog wijzigen. Neem zo snel mogelijk contact op, indien het adres verkeerd is doorgegeven, dan kan ik kijken wat ik kan doen.

Bestelinformatie:

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt bij Kerstdorpfan.nl betalen door middel van iDeal en overmaken via de bank. De betalingen via iDeal zijn doorgaans het snelst bij mij binnen, waardoor dit de snelste betaalmogelijkheid is.

Krijg ik een e-mail als de bestelling is geplaatst?
Wanneer jouw bestelling is afgerond, ontvangt je automatisch een bevestiging per mail op het opgegeven e-mail adres.

Ik heb geen betaalbevestiging ontvangen
Mogelijk is er iets verkeerd gegaan tijdens het betaalproces. Ik krijg deze melding ook binnen en zal contact met je opnemen. Uiteraard kun je hierover ook contact met ons opnemen. 

Mijn bestelling annuleren of wijzigen
Indien de bestelling nog niet overgedragen is aan PostNL kan ik de bestelling nog wijzigen of annuleren. Neem zo snel mogelijk contact op, dan kan ik kijken wat ik kan doen.

Hoe kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?
Mocht je een grote en/of zakelijke bestelling willen plaatsen, laat het ons dan even weten. Dan kunnen we kijken wat we voor jouw kunnen betekenen.

Service

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Binnen veertien werkdagen kun je jouw bestelling retour sturen (voorzien van een geldige reden). Bij verkeerde levering van mijn kant zal ik uiteraard de kosten van het retourneren vergoeden. Ben je niet tevreden met het product, mail mij dan en ik ga kijken wat ik voor je kan doen.
 

Wil je een retourformulier invullen dan kan dat, dit is niet verplicht. Klik hier voor het retourformulier.
De kosten van het retour sturen zijn voor eigen rekening.
Niet indentificeerbare retourzendingen kunnen niet behandeld worden. Ik adviseer je om je retournering met track & trace en verzekering te versturen. Op deze manier kun je altijd bewijzen dat je iets retour hebt gestuurd mocht dit verdwijnen bij de post. Doe je dit niet en komt het niet aan bij ons, dan kan ik de retourzending helaas niet afhandelen

Ik heb een klacht 
Uiteraard streef ik naar tevredenheid bij mijn klanten. Mocht er toch iets niet naar wens zijn zal ik altijd proberen om dit naar tevredenheid op te lossen. 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer je jouw bestelling retourneert (kijk hiervoor ook bij 'Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?'), stort ik na ontvangst van jouw bestelling met geldige reden voor retour, het bedrag binnen 14 werkdagen terug.

 

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Aanbieding

Blakely School € 17,50 € 15,00
© 2017 - 2019 Kerstdorpfan.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.